Home
 
Cursussen /rubriek/
streepjes

Leren > Cursus > Professionele vaardigheden > Verkopen > Literatuur

Literatuur

Verkopen

Goldman, H.M. (1989). Klanten maken, klanten houden. Een praktijkboek voor succesvol verkopen. (9e druk). Uitgever: Kluwer (niet meer in de handel)

Kleingeld, P.H. (1999) Klant aan de lijn. Praktisch handboek voor de commerciƫle binnendienst en televerkopers. Uitgever: Bosch en Keuning, Baarn.

Korswagen C.J.J. (red.) (1988). Drieluik mondelinge Communicatie, deel II, Gids voor de techniek van het doeltreffend leiding geven en deelnemen aan twee- en vraaggesprekken. Uitgever: Van Loghum Slaterus, Deventer

Rackham, N. (1988, 2003). SPIN Verkooptechniek. Uitgever: TFC Trainingsmedia, Arnhem

Auteursinformatie

Drs. J.W.C.M. Scheifes (1945) studeerde na een onderwijzersopleiding en Nederlands MO-A en -B, taal- en communicatiekunde aan de Rijksuniversiteit Utrecht. Hij werkte een aantal jaren in het onderwijs en leverde bijdragen aan diverse leergangen moedertaalonderwijs. Joost Scheifes is directeur van Scheifes BV te Rijen, adviesbureau voor communicatie. Het bureau doet communicatieonderzoek, geeft adviezen en trainingen, verzorgt gastcolleges en ontwikkelt teksten.


Bron: www.leren.nl/cursus/professionele-vaardigheden/verkopen/literatuur.html

Copyright © 1999-2018 Applinet B.V.
Alle rechten voorbehouden
Colofon