Verder lezen
Websites over agressie
in de webgids
Boeken
- Bernard, Jan (2002). Over de rooie: omgaan met woede
en agressie. Amsterdam:
Boom
- Buddingh', Titia (2005). In vertrouwen. Omgaan met
grensoverschrijdend gedrag. Zaltbommel: Thema
- Susan Forward (2002). Emotionele Chantage. Strategieën en gedragspatronen
doorbreken. Servire
- Klaassen, Aad (1997). Agressiebeheersing. Alphen aan den Rijn: Samson HD
Tjeenk Willink
- Markus, E.J. (1997). Het effect van agressietraining. Amsterdam: Circon
- Meurs, Rob van, e.a. (2002). Agressiemanagement. Hoe
organisaties omgaan met agressie van klanten. Schoonhoven: Academic Service
- Schuur, Geuk (2005). Omgaan met agressie. Houten: Bohn Satfleu Van Loghum
- Velden, Peter van der, e.a. (2000). Lastige klanten,
agressie en ander geweld. Zaltbommel: Thema
- Ton Westerveld (2004). Omgaan met agressie kun je
leren. Schoonhoven: Academic
Service
Bron: www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/agressie/verder-lezen.html
Copyright © 1999-2022 Applinet
Alle rechten voorbehouden
Colofon